Persbericht: Rugblyclub the Big Bulls 35 jaar jong

‘The Big Bulls’ is een gezellige rugbyclub waar in alle leeftijdscategorieën rugby wordt gespeeld. Rugby is een intensieve sport die in alle leeftijden en door mensen met alle posturen gespeeld kan worden. Het is dan ook niet zo verwonderlijk dat de actieve Almelose rugbyclub een groeiende sportclub is, met twee teams in de landelijke competitie.

Het 35-jarig bestaan wordt door de Almelose rugbyclub op zaterdag 10 april en zondag 11 april op feestelijke wijze herdacht en er zullen verschillende festiviteiten georganiseerd worden voor de leden, oud-leden en belangstellenden.

Programma zaterdag 10 april

Op zaterdag 10 april wordt het jubileumweekend ingeluid met een jeugdtoernooi, dat om 10.00 uur ’s morgen begint.
’s Middags om 16.00 uur wordt er vervolgens een stevige pot rugby gespeeld tussen spelers van ‘The Big Bulls’ en de ‘Overijssel All Stars’.

Iedereen die belangstelling heeft of graag eens een rugbywedstrijd van dichtbij mee wil maken, wordt door de Almelose rugbyclub op deze zaterdag van harte uitgenodigd te komen kijken. De entree is gratis.

Aansluitend vindt er van 17.30 uur tot 19.30 uur een receptie plaats voor genodigden, leden en oud-leden. Tijdens deze receptie wordt er een unieke veiling gehouden.
De gehele dag wordt er een doorlopende documentaire getoond over het 35-jarig bestaan van de rugbyclub.

Vanaf 20.00 uur gaat het dak eraf bij ‘The Big Bulls’ met een spetterend feest, inclusief livemuziek en DJ Gert.

Programma zondag 11 april

Vanaf 10.00 uur wordt er op zondag voor alle leden een grootse Familie Zeskamp georganiseerd. De rugbyclub ‘The Big Bulls’ zal op deze dag de gouden oude tijd van Dick Passchier en Loekie Knol laten herleven.

Nadat de winnaars van de Familie Zeskamp in het zonnetje zijn gezet, zijn alle leden van de rugbyclub uitgenodigd voor een barbecue bij de Engelse Pub ‘The Big Bulls’. Deze barbecue wordt de leden aangeboden door Lino, eigenaar van de Engelse Pub in Almelo. Het was namelijk in deze Pub waar 35 jaar geleden de rugbyclub ‘The Big Bulls’ zijn oorsprong vond.

Rugbyclub ‘The Big Bulls’
Badweg 26